Palvelumuotoilu
Selkeitä, saumattomia ja merkityksellisiä digitaalisia kokemuksia.

Palvelumuotoilulla luodaan käyttäjille arvoa
Palvelumuotoilun avulla pyrimme ymmärtämään palvelun taustalla piileviä inhimillisiä tarpeita, toiveita ja motivaattoreita. Mitä eri käyttäjäryhmiä tulee huomioida, minkälaisia haasteita käyttäjillä voi esiintyä, minkälaisissa tilanteissa palvelun piiriin hakeudutaan, ja ennen kaikkea, miksi?
Uskomme yhteistyön ja empatian voimaan, kuuntelemiseen ja yhdessä tekemiseen. Haastattelemalla ja osallistamalla asiakkaamme eri sidosryhmiä ja palvelun loppukäyttäjiä, poraudumme suunnittelussa mahdollisimman lähelle todellista arvoa, jonka toteutettava palvelu tuottaa.
Harkitulla tavoitteen asettamisella, perusteellisella taustatyöllä, sekä rehellisellä kuuntelemisella varmistamme, että emme tee turhaa työtä, vastaamme aitoon tarpeeseen ja lopputulos on sekä laadukas että tarkoituksenmukainen.



Käytettävyys syntyy ymmärryksestä
Käyttökokemus- (UX) ja käyttöliittymä- (UI) -suunnittelulla varmistamme, että suunniteltava palvelu tai työkalu toimii jouhevasti digitaalisessa ympäristössä. Meille on tärkeää, että palvelun käyttäjät kokevat käytön mahdollisimman helppona ja mutkattomana.
Käyttöliittymäsuunnittelussa keskitymme tekemään asiakkaamme brändin mukaista, selkeää ja hyviä käytänteitä noudattavaa suunnittelua, jossa huomioimme myös tarvittavat saavutettavuusvaatimukset.

Erikoisosaamiseemme kuuluu
Visuaaliset käyttöliittymät
Yhteissuunnittelu ja fasilitointi
Palveluiden konseptointi ja toiminnalliset prototyypit
Saavutettavat käyttöliittymät
Lääkinnällisten laitteiden suunnittelu
Potilastietojärjestelmien ja prosessien sujuvoittaminen ja tehostaminen

Tutustu palveluihimme
Olemme kärjessä luomassa digitaalisia palveluita, jotka edistävät hyvinvointia ja helpottavat ihmisten arkea.

Sinustako seuraava Robutaatti?
Haluatko olla mukana luomassa parempia digitaalisia palveluita, jotka edistävät hyvinvointia ja helpottavat ihmisten arkea?
Kiinnostuitko?
Ole yhteydessä niin jutellaan lisää.