Selkeitä, saumattomia ja merkityksellisiä digitaalisia kokemuksia.

Palvelumuotoilun avulla pyrimme ymmärtämään palvelun taustalla piileviä inhimillisiä tarpeita, toiveita ja motivaattoreita. Mitä eri käyttäjäryhmiä tulee huomioida, minkälaisia haasteita käyttäjillä voi esiintyä, minkälaisissa tilanteissa palvelun piiriin hakeudutaan, ja ennen kaikkea, miksi?

Uskomme yhteistyön ja empatian voimaan, kuuntelemiseen ja yhdessä tekemiseen. Haastattelemalla ja osallistamalla asiakkaamme eri sidosryhmiä ja palvelun loppukäyttäjiä, poraudumme suunnittelussa mahdollisimman lähelle todellista arvoa, jonka toteutettava palvelu tuottaa. 
 
Harkitulla tavoitteen asettamisella, perusteellisella taustatyöllä, sekä rehellisellä kuuntelemisella varmistamme, että emme tee turhaa työtä, vastaamme aitoon tarpeeseen ja lopputulos on sekä laadukas että tarkoituksenmukainen.

Käyttökokemus- (UX) ja käyttöliittymä- (UI) -suunnittelulla varmistamme, että suunniteltava palvelu tai työkalu toimii jouhevasti digitaalisessa ympäristössä. Meille on tärkeää, että palvelun käyttäjät kokevat käytön mahdollisimman helppona ja mutkattomana. 
 
Käyttöliittymäsuunnittelussa keskitymme tekemään asiakkaamme brändin mukaista, selkeää ja hyviä käytänteitä noudattavaa suunnittelua, jossa huomioimme myös tarvittavat saavutettavuusvaatimukset.

Yhdistämme projekteissamme luontevasti ja yksilöllisesti suunnittelun eri työkaluja syvähaastatteluista ja yhteissuunnittelusta aina prototyyppitestauksiin ja käytettävyysarviointeihin.