Palvelumuotoilu
Selkeitä, saumattomia ja merkityksellisiä digitaalisia kokemuksia.
Palvelumuotoilulla luodaan käyttäjille arvoa
Palvelumuotoilun avulla pyrimme ymmärtämään palvelun taustalla piileviä inhimillisiä tarpeita, toiveita ja motivaattoreita. Mitä eri käyttäjäryhmiä tulee huomioida, minkälaisia haasteita käyttäjillä voi esiintyä, minkälaisissa tilanteissa palvelun piiriin hakeudutaan, ja ennen kaikkea, miksi?
Käytettävyys syntyy ymmärryksestä
Käyttökokemus- (UX) ja käyttöliittymä- (UI) -suunnittelulla varmistamme, että suunniteltava palvelu tai työkalu toimii jouhevasti digitaalisessa ympäristössä. Meille on tärkeää, että palvelun käyttäjät kokevat käytön mahdollisimman helppona ja mutkattomana.
Käyttöliittymäsuunnittelussa keskitymme tekemään asiakkaamme brändin mukaista, selkeää ja hyviä käytänteitä noudattavaa suunnittelua, jossa huomioimme myös tarvittavat saavutettavuusvaatimukset.
Erikoisosaamiseemme kuuluu
Lääkinnällisten laitteiden suunnittelu
Erityisryhmien palvelukonseptointi
Potilastietojärjestelmien ja prosessien sujuvoittaminen ja tehostaminen
Tutustu myös muihin palveluihimme
Kiinnostuitko?
Ole yhteydessä niin jutellaan lisää.